trött!

Godmorgon på er! Fy farao va trött jag är! Väldigt tur jag la mig vid 21 igår! Meja vakna ngn ggn i natt och fick välling sedan vakna hon igen och efter jag bytt blöjja tyckte någon de var morgon! Då va kl halv 4 :o vi var vakna en timme innan hon somna om sedan sov hon lite mer än en timme så nu är vi vakna igen, underbart :) Igår var det en fartfylld dag! Simon sov över natten till igår så han höll oss sällskap hela fm tills jag å meja vila en stund sedan var de full fart till baby rytmik och efter de öppna förskolan en stund :) tog en promenad hem och meja sov hela vägen hem! Sedan var det bara hem och stoppa i sig mat och sedan bege sig ut på intervall löpning med sarah och hannah! Skitjobbigt var de men skönt efteråt :) Dagen idag blir i lugnaste laget som ni säkert förstår ;) i em ska vi handla lite vi har 0 och ingenting hemma :) ha en fin dag på er! Den här grodan la jag mig brevid igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0