Bra start på dagen!

Godmorgon! 
 
Här vakna lillan klockan 7 idag! eftersom jag la mig klockan 22 igår var jag rätt pigg! Vi gick upp och tog på oss, gav Meja lite gröt och sedan tog vi oss en promenad ner till lekparken i stan! Vi var rätt ensamma så vi röjde runt , gunga , klättra och busa. När kl närma sig 9 tog gick vi hemåt och vägen om ICA där vi handlade lite smått å gått bland annat färskt bröd till Rikard och grönt the till mig :) När vi kom hem igen väckte vi rikard och åt frukost. Idag åt jag kvarg till frukost med lite havregryn och några droppar funlight i .. inte så dumt faktiskt ! ;) 
 
Idag har vi tvätt tid och imellan tvättningen ska vi ta oss en tur till emaus där vi ska leka och kolla på djuren! :) 
 
hoppas ni får en fin dag! :) kram 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0