Dagen idag!

 
hej igen! 
 
Nu sitter jag här i min onepice och ska snart sova, men först ska jag dela med mig om min dag här! 
Vi tog oss en promenad i förmiddags hade lite för mkt kläder på mig kände jag och det är väl ett teckan kanske när tjocktröjan man har på sig blir fläckig av svett.. det blev en tur extra eftersom Meja somna rätt sent in på promenaden men det var ju bara bra :) 
 
När vi kom hem åt vi lite lunch och sedan gjorde vi oss ordning för en date med Sarah på stan! Luncha går ju itne att göra nu när vi båda går på diet och väger mat och sånt där. Men vi köpte oss varsin påse protein pulver och en shake, sedan tog vi oss en sväng till lekparken i stan! efter någon timme börja meja bli trött och då tog vi oss en promenad! :) 
 
förkyldningen har varit på mig i dag men dock har det känts bättre men nu ikväll gjorde den sig påmind att jag kanske ansträngt mig för mkt ändå.. imorgon blir det vila! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0