fartfull dag :)

gokväll på er i stugorna! 
hoppas er dag varit bra!?
 
som i tidigare inlägg vakna vi (meja) väldans tidigt och efter två timmar gick vi in i sängen igen och det tog inte många min innan hon somna men dock bara en timme! 
Vi gick upp och tog oss en långis i regnet tillsammans med Johnny och bobby! När vi kom hem åt vi lite lunch och så kom mamma och gänget på en snabb sväng, trevligt! :) När det gick tog jag på Meja och tog oss en promenad ner på stan! Vi mötte upp pappa som tog Meja medans jag gick till motionshuset för ett pass Zumba, det gick väl inte as bra men jag har gett mig tusan på att jag ska lära mig och jag vill bli bra på de, det ser så härligt ut för de som verkligen kan dansa, tror de bara gäller att våga släppa loss! :) 
det blev lite spring på bandet innan pappa kom med Meja! 
 
På vägen hem tog vi vägen om affären där vi handla lite fukt och så :) hade hoppats på att Meja skulle somna i vagnen med de hade hon då inga planer på ;) När vi kom hem var Meja trött och gnällig jag som kände att jag bara ville få röjt undan de värsta , med lite knep och trix , middag och två läggninsförsök senare var klockan närmare halv sex så vi tog oss en tur ut med Vera , vi fick stanna på vägen hem på en lekpark så inte Meja somna! :) När vi kom hem kom Sarah precis efter och efter några timmar av tjat och trevlig sällskap har hon precis åkt hem! 
 
Jag ska göra mig ordning för natten och sova om en liten stund, man vet ju aldrig när lillan tänkas vakna i morgon! 
Imorgon står långpromenad med Sarah på schemat och sedan kommer ju min andra halva hem också efter 4 dagar i skogen , ska bli mysigt! :) 
 
hoppas att ni haft en bra helg och att ni tagit vara på varandra ! Kram på er! 

Meja och Jag är så glada att vi har dig i våra liv! 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för idag gumman! Ni ska veta att jag är minst lika glad för att ni finns i mitt liv! Kramar

2012-09-29 @ 23:25:01
URL: http://sarahloove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0