Fredag!

gokväll i stugan! 
 
skönt de är med helg nu rå ! 
Rikard har ju varit pappaledig tor-fre då har jag passat på att jobba och just de här dagarna har jag varit i hogstorp. det har varit jättemysigt att vara tillbaka och jag trivs verkligen där, barnen är så goa och personalen är väldigt trevlig! Idag när Meja och Rikard hämta mig tog vi oss en tripp till torp, vi är aldrig nästan annars på torp en idag var de utförsäljning på expert men det var för mkt folk så vi handla ingenting. 
Istället gick vi till h&m , lindex och kapphal och kika på kläder till Meja :) 
Innan de var hem tog vi en sväng in på Obs och handla lite mat! 
 
När vi kom hem la vi Meja och gjorde kycklingsallad. Meja somna gott men vakna i vanlig ordning efter någon timme så nu försöker Rikard somna henne igen! Vi har kika på webbtv på ung och bortskämd , ett program som går på 1;an om ungdomar som är bortskämda! det är väl 18-20 år och har aldrig jobbat eller något i hela sitt liv som lever på sina föräldar och pojkvänner, skönt för dem att de får komma ut i verkligheten och jobba och lära sig bete sig! pinsamt att aldrig jobbat i hela sitt liv när man är 20år, 
 
Imorgon är det lördag och det är Rikard som ska få sovmorgon och jag är frisk!!! äntligen efter 2 veckort med ont i halsen så har jag inte ont längre så jag ska börja träna nu så imorgon blir det äntligen lååååångpromenader igen :) 
 
hopas ni får den fin helg kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0