Fullspäckad dag!

Hej på er! 
 
Idag har det dagen gått i ett, men skoj har vi haft! :) 
Vi vakna vid 8 tiden Mejsan var på gott humör och vi gjorde oss i ordning för några timmar på Emaus med Helen och Alma. Mycket bus och lek och en hel del sol, underbart :) När vi gick hem somna Meja. samtidigt som vi kom hem kom simon och hälsa på , vi att ute så Meja fick sova klart sedan tog vi en tripp till torp! 
 
Jag handla lite mat och sånt där och nya inneskor som jag ska ha nu när jag börjar träna :) Sedan for vi hem och när vi kom hem så kom min pappa på besök! under tiden har greja med meja så laga jag mat och plocka ordnig lite. Sedan så hade de myst och busat hät hemma tills de var dags för Meja att sova och pappa att åka hem.
Så innan jag hann lägga Meja kom rikard hem och då tog han över nattningen. 
 
Nu sover skatten och Rikard är ute med vera. Imorgon är det en ny dag och då är jag förhoppningsvis frisk såpass så jag kan träna ! 
 
hoppas ni haft en bra dag! 
kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0