Kvällen!

Efter en dag slappande bada jag meja och tog oss en tur till stan där vi hadla present till min mormor. Sedan begav vi oss till Simon och Olivia och därifrån tog vi följe upp till mormor :) 
 
Det bjöds på smörgås tårta och glass och bakelser , hade ju med mig matlåda så jag behövde ju inte ens tänka tanken på om de var gott eller inte ;) var lite sugen men Nej! 
 
När vi kom hem gick jag en sväng med vera och Rikard la meja, sedan röjde vi upp här hemma det finns ingen möjlighet att städa när Meja är vaken eftersom hon blir helt hysterisk då! 
Nu är onepiecen på och kvällsmaten och te:t är i magen. Nu ska vi ses på "ung och bortskämd" på webtv! 
hoppas ni haft en fin dag! 
kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0