Lördag!

Hej på er!!
 
Idag har det varit en bra dag på alla sätt och vis! 
Skulle egentligen fått sovmorgon idag men att vara tyst på morgonen är väl inte rikards grej, så jag valde att gå upp vid halv 9 och följa med mina favoriter på en morgonpromenad i stället :) 
efter promenaden åt vi frukost och sedan bar de av mot torp , innan det stanna vi till och köpte en ska som jag hittat på fejjan , närmare bestämt en fotoskrivare så här ska framkallas kort :) får annars aldrig tummen ur att göra de men nu när man kan göra de hemma så :) 
 
Rikard släppte av mig och Meja på torp sedan drog han vidare och fiska i bullarn med hans irläska vän! :) Vi var innte på obs bara och handla lite mat när vi stod i kön och skulle betala var visst pappsen också där så vi följde med honom när han åt, och Meja fick sig lite mat i magen också. precis när vi skulle gå kom även farmor och farfar så de var en jädra familjefest ;) Vi tog bussen hem och jag hade nog världenns tröttaste Meja. försökte somna henne men det gick inte så jag bestämde mig för att försöka göra allt med en hand och de gick rätt bra, en liten stund muta jag henne med babblarna och russin! 
 När Louise kom hade Meja annat att tänka på än att hänga vid mina ben så då fixa jag lite fisksoppa till oss.. jag älskar den soppan! 
 
Sedan så har vi pratat och allt och ingenting så himla skönt med lätta och goa vänner.. Meja la jag stax innan halv 7 idag eftersom hon inte sovit ngt vidare under dagen.-. och hon var trött för hon sover som en stock och hoppas hon gör de resten av natten också! Mammas lilla prinsessa!
 
Imorgon är de söndag och vi har ingenting på tapeten mer än att försöka vara ute så mkt som möjligt när det är fint väder så de hoppas jag att de är :) 
 
hoppas ni haft en fin dag allesammans! kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0