Måndag!

gokväll i stugan! 
 
Igår sov vi väldigt mkt , alla var trötta och vi alla kände av förkyldningen! 
På kvällen åkte vi ner till Simon och mätte och vägde mig, det hade ju gått en vecka. 
-4 cm runt magen och - 3 kg! jag var nöjd och är väldigt taggag att fortsätta såhär! Nu när jag är frisk så kan jag ju även börja träna också! :) 
 
Idag var de bannemig ingen sovmorgon vakna av att någon slet tag i mitt hår i vanlig ordning. Men vi var trötta båda två så efter frukost gick vi och la oss i sängen och bara gosa inte vanligt att Meja är så stilla. 
 
Mia hörde av sig och fråga om vi kunde ta en promenad och det var väldigt bra hon gjorde de , annars hade vi somnat! :) så vi tog en långis i blåsten och Meja sov så gott i sin vagn! 
Annars har det inte hänt så mkt här vi har försökt plocka ordning lite grann eftersom rikards fina familj skulle komma i dag. Hade egentligen behövt dammsuga men det är svårt när lillan är Livrädd för dammsugarn! 
 
Nu håller rikard på att somna Meja och jag ska ta en tur med lilla hunden i skogen :) 
hoppas ni haft en fin dag:) kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0