Måndag!

Godmorgon! 
 
Idag tog vi sovmogon till 8. tur för mig eftersom natten varit sisådär meja har varit stort behov av närhet och vaknat två gånger och fått mat (annars brukar hon alltid vakna 1 gång) 
Vi har precis ätit frukost och snart ska vi ta oss en promenad med Vera. 
Idag går jag in på andra dagen med kvarg och annat gått .. haha! längtar lite till söndag då jag ska få väga mig och se om de gjort någon skillnad! 
Förkyldningen sitter fortfarande som en plåster på mig men idag är det grymt mkt  bättre så snaart är jag nog frisk! 
 
Meja har de sista dagarna krypt runt på golvet här hemma och grejat själv, de har typ aldrig hänt innan utan då ville hon bara komma upp i knät. men jag tror att det hade med tänderna att göra,!?
 
 Nu är de full rulle här, vi ska ta på oss och ta oss en promenad här.! 
ha en fin dag! kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0