Söndag!

Godkväll på er! 
 
första dagen på dieten idag och jag trodde de skulle vara jobbit med tanke på att man ska förmiska magsäcken en aning och äta mycket mindre potioner än vad jag är van vid. men eftersom jag åt var tredje timme (ungefär) så hann jag ju aldrig bli hungrig. 
i eftermiddags var tog vi en sväng till Emaus där vi kika lite på djuren och gunga en stund. Sedan åkte vi till Lidl och handla. brukar i vanliga fall aldrig handla där men min bror tipsa om en del saker så vi var där, och det har faktiskt en hel del bra saker där. kläder och lite sånt. värt att kika på faktiskt ;) 
 
Imorgon ska vi ta oss en promenad upp till pappas jobb och lämna lite saker, gott att ha ett mål när man är ute och går :) Sedan ska vi träffa fina Sarah och ta oss en tripp och inhandla lite proteinpulver ! 
För övrigt hoppas jag att jag är frisk och kan vara med och träna kettle bellts imorgon. 
den som lever får se! 
hoppas ni haft en bra dag! 
 
kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0