Tidig morgon!

godmorgon på er! 
 
idag ville meja stå upp stax innan 5 jag som tycker 7 är tidigt. :) Inte ens barntv hade börjat! nu har vi röjt här hemma en timme och ätit lite frukost å så! Meja är på gott humör och det är det viktigaste! 
 
Igår kväll när jag låg i soffan börja jag få ont i kroppen och halsen, tryckte i mig 3 kiwi och en apelsin och en c-vitamin för att chocka kroppen lite, tog två alvedon och sedan krlöp jag intill Meja och somna som en stock! idag känner jag inte av ngt som jag kände av igår bara lite i örat , tror jag har en vaxpropp ;) 
 
idag blir de zumba för hela slanten med finaste Sarah, Meja ska vara med sin morfar! 
hoppas jag får sova lite till innan dess! 
 
kram påer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0