Tisdag!

Hej på er! h
 
hoppas ni har de bra , trotts de tråkiga vädret!!
 
Igår kväll var de destu finare väder och man får liksom lite mer energi då! Vi vakna vid halv sju och vid halv 9 börja Meja bli trött så vi gick ut och gunga en stund och sedan vidare och mötte upp Mia och Tilda! Vi tog oss en långpromenad genom kaphälle och över tureborg, där såg vi att det bygger en ny lekpark , kul! När vi kom hem blev det lite lunch i form av soppa! Hade väl tänkt att jag och Meja skulle vila en stund efter de men det hade inte skatten alls planer på att göra trotts att ögonen gick i kors! Istället tänkte jag att vi tar oss en promenad till stan, hade ju ändå lite saker att göra på stan, men när vi väl var nere på stan så låg ju bankkortet hemma och även leget så jag satte mig i parken en stund medans meja sov! När klockan närma sig halv tre mötte vi upp Olivia och jag lämna över Meja och begav mig till jobbet! 15-21 och det är alltid så skoj på ridhusgatan så tiden gick väldigt fort! 
När jag kom hem blev de lite röjjande här hemma och sedan gick vi och la oss, Meja sov ju redan när jag kom hem! 
 

Kl sju vakna vi i morse och nu hittils har vi ätit frukot och nu slappar vi en stund innan det är dags för oss att ta en promenad med Vera och så där. ska försöka ta mig ner till stan och hinna med att gå till banken innan jobbet idag. ska jobba 15-21.30 idag med! sedan är jag ledig för älsko ska på övning tor-sön! så då blir det bara Meja och mamma mys!

 
hoppas ni får en fin dag ! Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0