uppdatering

Gokväll på er! 
 
Sedan några dagar tillbaka är vi hemma från Turkiet där vi spendera en vecka med underbara familjen Stensson/Bergman! Sol, bad, godmat, sura turkar, busiga barn resumerar resan! :) 
resan gick bra, Meja sov båda starterna och var övertrött båda ladningarna! Maten, gröten och vällingen räckte. UV- dräkten hjälpte och meja tyckte det var väldigt roligt när turkarna kom och pilla på henne hela tiden :) 
Vi bodde fint och hade en längenhet nästan lika stor som vår hemma, så gott om plats för oss 3 fanns de :)
 
När vi kom hem åkte både jag och Meja på en förkyldning eller ja vi kände av den lite i turkiet också men den bröt liksom ut mer när vi kom hem. typsikt eftersom jag ska börja träna och är så jädra laddad! Men men det går över ;) 
 
Idag har vi varit på loppis och shoppat ! lergryta, wokpanna, leksaker/böcker till Meja jag är väldigt nöjd!! :) 
Sedan fick vi besök och rikards mamma, syster och Milo :) de var full rulle på kusinerna och jag är övertygad om att de kommer ha de väldigt roligt när det blir lite större (roligare) 
Kvällen blir lugn om Meja vill tänkas sova, vi väckte henne nu i em vid halv 5 för att hon skulle somna på kvällen och nu sitter hon här med sin pappa och är övertrött!! 
 
Imorgon börjar 2 veckor av helvete ;) Nejdå men två veckors hård diet som simon lagt upp till mig, detta ska bli en utmaning och jag är väldigt taggad. hoppas jag snart kan börja träna också! :) 
 
Hoppaas ni får en fin lördag! kramar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0