Full rulle

hej på er! 
 
Det tog en stund innan jag vakna till liv i morse efter en hemsk natt. Meja vakna stup i kvarten och skulle ligga på mig ! Älskade lilla trollunge. Till råga på allt väljer hon att gå upp kl 7, hon som annars går upp mellan 8 -halv 9. Vi tog oss ut på en tur med Vera och när hon vila passa jag på att göra lunch som jag åt, lagom till att vi skulle åka vakna Meja. Vi tog bussen ner till stan och Meja åt sin lunch på öppna, vi var där först men när Wilma kom så ville hon inte äta mer :) 
På öppna va de full rulle, Meja va på krigstigen idag och slet, rev och drog i varenda unge... mindre roligt att gå runt och passa henne hela tiden.. Men det går nog över de också! ;) in imellan lekte hon ju bra ;)
 
När vi kom hem satte vi på musik och tog tag i bomnedslaget som jag nu några dagar rumt och surat över, skönt som bara den! när rikard kom hem dammsög han och jag börja med maten.. Gjorde även ordning morgondagens mat som blir kallops den är ju nästan goare dagen efter! :) Efter vi ätit var kl redan sju så då blev de nattning för Meja som gick väldigt bra idag :) 
 
Jag har tagit mig en dusch och kollat på webtv , nu väntar vi på biggest loser och en kopp varm choklad.! Imorgon är det onsdag och de innebär gravid yoga för min del och träning för rikard , så Meja ska till morfar! :) 
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :) 
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Bjurström

Det låter som hon är på gång in i den "härliga" trotsåldern:D hihi,

2013-04-16 @ 20:53:10
URL: http://annabjurstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0