Ondag!

Gokväll i stugorna! 
 
Natten som var i natt var också sådär, Meja drömmer nog en del!  Tur att jag ligger nära då så jag kan trösta och hålla om, min fina lilla prinsessa! 
 
Vi softa och åt lite frukost i soffan framför Anki och Pytte " pip pip" som går hett här hemma på youtube just nu. Sedan tog vi på oss och tog oss ut på en skogspromenad med Vera. skönt nu när Meja kan gå det blir så mycket lättare då :) Meja var dock trött så vi var inte ute så länge som jag önska + att de blåste halv storm ;) När vi kom in vila vi lite och vakna av att de knacka på dörren... vi har blvivgt varnade av att de är någon skum som ska kolla brandvarnarna går runt här så jag trodde först de var dem, jag vänta inte besök!?
 
När jag väl parrla mig till dörren va de visevärlden som för 5 ggn klaga på barnvagen i gången, så nu är det fixat! Det är inte jättelätt när inte vagnen går in i hissen ;) VI åt lite lunch innan vi tog oss en till stan och lekte en stund på lekplatsen och tog en snabb glass med Lucas på toget.. När kl var 16 tog vi bussen upp till pappa där jag lämnade Vera och tog bussen till stan igen där jag var på yoga! Skönt som vanligt! Tog en sväng förbi willys innan rikard plocka upp sig efter sin träning och vi hämta Meja som var väääldigt trött! 
 
nu är vi hemma sedan en stund tillbaka och kallopsen som jag gjode igår puttrar under tiden potatisen kokar :) Snart blir de mat här :) 
 
Imorgon har vi ingenting för oss vad jag vet!? kanske vi tar en tur till Emaus och kikar på djuren :) 
 
På fredag ska jag träffa två av mina bästa vänner., bra avslut på veckan om ni frågar mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0