onsdag!

hej på er!!

vilken bra dag de varit idag! Rikard som egentligen skulle på övning ons-sön ställde in de pga sin tandvärk så idag hade han fått tid hos tandläkarn så han var hemma och Jag fick sovmorgon!! uppskattad till tusen! grötfrukost blev det innan vi packa ihop oss till mejas favorit, morfar!

Min pappa jobbar på fritids och förra veckan fick han en innebandboll på ögat tyckte i helgen när vi var där att de såg illa ut men han hade varit hos doktorn å de såg tydligen bra ut, men igår hade de blivit sämre så han var också hemma idag. jag laga lite mat till sjuklingarna sedan låna jag å Meja min pappas säng och sov en stund :) när vi vakna åkte vi en stund efter. Jag åkte på yoga och Rikard å Meja åkte till museet å lekte under tiden.

när vi kom hem somna Meja fort och jag och Rikard såg på tv och åt kvällsmat i lugn och ro! imorgon får vi se vad vi hittar på. städa behövs men de finns så mkt annat som är roligare ju :)

kram på er :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0