Seg dag!

Det har varit en otrolig seg dag, Meja har sovit i stort sett hela dagen och har hon inte gjort det har hon varit som ett litet plåster, så vi har kollat på Anki och pytte är så trött på de programmet så jag vill spy, hoppas lillan är frisk snart så vi kan göra något annat :) 
 
Nu sover Meja för natten ( förhoppningsvis) och vi ska kolla på tv, jag och min bättre hälft! Imorgon är det fredag om Meja är frisk då ska vi träffa Sarah och på kvällen ska jag ta en promenix med Jenny. Meja har aldrig haft feber mer än över kvällen och på morgnen brukar det vara bra. Så hur länge brukar era barn vara febriga? 
 
hoppas ni haft en fin dag:) 
 
kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0