Torsdag.

god förmiddag,
 
fasen va dåligt jag sover på nätterna, imorse när lillan vakna vid 8 hade jag inte alls samma sug som henne att gå upp. Är så trött för tillfället så jag vet inte vad jag ska ta vängen. Idag börja jag äta järntabletter, kanske det kan vara en ide?  Mådde sjuk illa i morse och medans jag spydde börja jag blö näsblod, trodde först jag spydde blod ;) Nog kalgat! 
 
Dagen har varit vääldigt lugn, vi tog oss ut en tur med Vera efter frukost och sedan la vi oss och sov när de var dags för de och i 3 timmar! längesedan både jag å Meja sov så länge på dagen, det var välbehövt! Meja har varit på strålande humör hela dan och busat och satt på musik och grejat och donat! Jag har plockat ordning och städat i köket. När Rikard kom hem tog han med Meja till affären medans jag dammsög och skura golvet i köket, förstår inte hur det kan bli så jävla sketet fort!? 
 
Fick även skickat in lapparna till försäkringskassan om gravpenning, inte en dag för tidigt men det är ju två månader kvar tills att de börja gälla men om jag känner f-kassan rätt så vill de krångla och greja. Hoppas hoppas de kan gå igenom ;) 
 
Idag testa vi göra en maträtt som vi båda blev förtjusta i ner vi var nere i Turkiet, det blev nästan likt faktistk och väldigt gott ! Annars så har kvällen varit lugn, vi har tvättat lite sängkläder och bytt lakan i sängarna. Rensa ur Meja säng som står inne hos oss men som hon aldrig använt nästan men idag bestämde jag mig för att hon skulle få sova där i natt, dels för hennes egen skulle eftersom jag är upp flera gånger på natten och sover så väldigt dåligt. och dels för min skull som behöver allt utrymme jag kan få. Det kommer kännas tomt när jag lägger mig men vi får se om hon sover bättre, isåfall är de ju värt de :) 
 
Vi kika också på Sofias änglar här ikväll , jag tänker alltid själv hur det hade varit om man förlora någon så! Är glad att jag har min familj och mina fina vänner, vad hade jag gjort utan er liksom!? 
 
Hoppas ni har haft en bra dag, imorgon är det freeeeedag! 
Ska ni göra något skoj i helgen??
kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0