årets första vurpa!

hejsan hej!!

idag var vi uppe kl 8! skönt att komma upp i tid efter frukosten tog vi oss en långpromenad med Johnny och bobby! vera stanna och jag skulle dra henne till mig, vet ni vad som händer då? själva knäppet på kopplet går sönder så jag tappar balansen och ramlar rakt ner på rumpan och tar med mig vagnen så den ramlar i fallet. som tur var märkte knappt meja något och jag landa ju på min stora rumpa så ett trasigt koppel och en blöt rumpa va väl helt okej trotts allt? ;)

när vi kom in gjorde vi ordning lunch och har ätit och nu slappar vi framför tv:n snart blir det en tur till lek å buslandet med Emma och Emilia ♡ det blir mysigt!

vi hörs säkert sedan! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0