Helgen!

helgen har varit hur bra som helst! 
 
Lördag: Vi hade egentligen tänkt att åka till kåtan men vi bestämde oss för att åka till älgfallet i stället, det ligger uppe i Bullaren och är på gränsen mellan sverige och norge, så idag tog vi en tripp till Norge kan man säga ;) 
Mamma, Jacob , mormor och bosse jag , rikard och Meja va det som åkte! vi grilla och hade det väldigt mysigt. Hundarna busa och Meja var nöjd mest hela tiden. 
På vägen hem alla som satt i vår bil utom rikard då, man blir trött av frisk luft ;) 
Vi avsluta dagen med en middag hos mormor, jättegod mat i vanlig ordning! 
 
Söndag: Vakna upp i vanlig ordning av ett leende av väldens finaste unge!! Sovmorgon också till 10 de tackar vi för! ;)  Frukost och sedan chilla vi lite innan vi åt lunch! Rikard stack i väg och fick styk på kickboxningen medans jag och Meja tog oss en promenad! Idag var vi laddade för lekparken och hasselbacken då vi hade med oss både kamera och gammalt börd till fåglarna, men någon somna när vi nästan var framme så vi tog oss en tur till Simon i stället. När Meja vakna var det inte så långt kvar tills Rikard va klart så vi åt lite äpplepaj hos simon istället. 
Idag skulle Olivia och Simon gå på bio , det lät kul så jag drog med Lucas och så följde vi med.! 
 
Vi såg på filmen EGO. det var både en rolig och sorgsen film , jag grät som en tok i vissa stunder... homoner ni vet ;) 
Ni är jag hemma och rikard har gjort ordning kvällsmat , vi ska kolla på en film och mysa ! 
 
Nästa vecka kommer vara en BRA vecka! 
Som kommer innehålla, viktigt möte , fika med lucas, ny mobil, umgås med familjen , promenad med Vera , spa med sarah , besökt av pappa och mormor öppna förskolan och säkert mycket mer! 
 
Hoppas ni haft en fin helg kram på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0