Lyckad dag!

hej på er!!
 
idag är det nog första gången jag är i från Meja så många timmar utan att jag jobbar. 
 
Imorse kom min fina vän och hämta mig och vi åkte till Vann spa där vi startade dagen med Hotelfrulle, hur gott som helst!!! 
Mätta och goa gick vi vidare till spa avdelningen där vi byta och om hoppa i poolerna, idag var det fler än vi som var på spa så det var en del folk men det var ingenting som hindra oss för att gotta oss i de olika poolerna, underbart!! I slutet gjode vi vann spa sermoni med 5 produkter som vi fick så nu är hela jag len som en baby rumpa och känner mig väldigt fräsch och fin! 
Innan vi åkte hem bjöds det på lunch buffe jag tog söndags stek av kalv med rotfruker , potatis , sås och gele , hur gott som helst!! :) 
Tack Sarah för detta, det var en underbar present min fina vän ! 
 
När jag kom hem var det ingen hemma , min favorier är i Lyse och hälsar på så jag la mig på soffan och somna rätt fort och vakna nu! 
hoppas det snart är på ingång för jag saknar dom såklart! :) 
 
hoppas ni haft en bra dag! kram på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0