Myskväll!

Ikväll har det varit myskväll med hela familjen! Meja ville inte lägga sig när vi testa vid 8 tiden hon brukar nämligen göra plan b på kvällskvisten så när hon gjort det så somna hon gott..
 
vi har ätit pizza och äpplepaj , lyxig värre! 
Imorgon ska vi bege oss till herrestadsfjället och besöka kåtan men mamma och syskonen! krovgrillning och promenad , kanske man ska lägga ett spår till Vera också , det var längesedan nu :) 
 
Imorgon ska jag även ta med mig systemkameran så imorgon kväll får ni se bilder som jag tagit under dagen.
har ännu inte hört ngt om min mobil som är på lagning, vet inte ens om den går att laga men saknar den ! 
 
kram på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0