Nöjd!

Gokväll i stugorna! 
 
Nu har jag slagit ner min hästeröv i soffan och där kommer den stanna tills jag ska sova.
jag var inte alls sugen på att ta mig ut idag faktiskt (fast det är jag konstig nog aldrig) ;) Men när jag gick till simhallen så kändes det jävligt bra! 
Simma ca 30 och det var mycket folk där som simma kors och tvärs , fort , långsamt och stanna mitt i banan. hur svårt är det att simma som pilarna visar!?
 
Efter en go bastu och dusch tog jag en sväng till willys där jag handla lite frukost grejer och sånt , sedan tog jag bussen hem! Rikard hade gjort korvstroganof när jag var borta som jag åt , jädrar va go den va mycket godare än den som jag gör!! 
 
Snacka med min syster förut och hon hade blivigt bjuden på en galaprämier till Johan Falks film "kodnamn Lisa" i Gbg och fråga om jag ville med, så nästa torsdag ska vi mingla med alla coola skådisar i johan falks film, hur fränt är inte det då!?? :) 
 
Hoppas ni haft en bra kväll! 
kramis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0