Onsdag!

gokväll på er! 
 
Dagen idag har gått i 100 knop ungefär. 
Vi vakna väldigt sent 9.40 typ ändå somna Meja kl 20 igår men dock var hon vaken typ två timmar i natt innan hon fick ro , så det kan ju vara därför ;) 
Efter frukosten tog vi på oss och gjorde oss ordning för en promenix med Mia och Tilda! Meja somna i vagen men max 30 min och var lite små gnällig resten av vägen hem.
Väl hemma kasta vi i oss lunch, smidigt när man har lite brottom att ha rester från gårdagen :) Sedan bar de av mot stan där vi mötte upp finaste Sarah för lite bus och lek på museet! 
Tiden sprang iväg och kl 17 var de dags för yoga det var som vanligt väldigt skönt och avslappnande man lär sig om olika andringar och man glömmer verkligenheten för en stund! 
meja var hos Sarah och röjde :) 
När vi hämta henne var hon bra trött och hon somna rätt så fort i bilen och sover ännu :) 
Vi har beställt pizza, onlinepizza är fin fina grejer som snart kommer då ska vi kika på webtv :)
 
Fy farao vad jag känner av mina fogar, hade hoppats på att de kanske kunde vänta så jag fick gå halva tiden allafall , men ikke! Men denna gången till skilland från förra kan jag ju inte slappa en hel dag och bara vila om jag vill, på gott och ont ;) Ska köpa ett sånt bälte av en kompis imorgon sånt hade ja ju förra gången och det var toppen! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0