Torsdag.

Hej på er !
 
Herre vilken intensiv vecka det varit, vi har knappt varit hemma något på dagarna vi har haft plannerade saker hela tiden nästa vecka blir lugnare hoppas jag. 
 
Igår va det fullt upp från morgon till kväll, tur vi fick sovmorgon! 
Vi han med promenad, mysfika hos Sarah och gravid yoga :) Äntligen har det extrama illamånedet och tröttheten gått över så nu börjar träningen vilket jag känner att jag behöver. Börjar ju för fasiken redan få ont när jag varit ute och gått mycket och rört mig mycket på dagarna.. 
 
Idag blev de också sovmorgon , Meja somnar ju inte på kvällrna så det blir ju alltid de, behöver kanske inte skriva de då tänker ni ;) Efter frukosten tog vi en långis med Johnny och Bobby, skönt att han är hemma och kan följa med ut och gå , det är roligare med sällskap :) Sedan var det hem och äta lite sallado och sedan vidare mot stan för att träffa min mormor och min bror Lucas , vi fika! 
När kl närma sig 4 begav vi oss hem och vänta in Rikard som var hemma och vände typ , så vi besällde pizza och gotta oss.. 
Annars har vi bara slappat och busat jag och min skatt.. 
ska snart sova och får se om Meja vill göra mig sällskap! :)
 
Imorgon är Rikard ledig och vi ska sticka och bada, de ska bli superkul!:9
 
hoppas ni haft en bra dag. kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0