Tråkig dag!

Ush vilken tråkig dag det har varit idag, jag som hade planer att på att träffa finaste Sarah i dag , men kände mig inte alls i from när vi steg upp kl 5 i morse. 
Vi tog oss alla fall en promenad med Jenny och hundarna på fm , vera behövde ju ändå ut och det var trevlig att få träffa Jenny en stund! 
Meja sov ca 15 min på em så till kl 15 ungefär var hon på toppen humör , sedan vände det och det blev gnäll restan av em typ, rikard kom ju hem vid 17 men åkte igen 17.30 så jag försökte rora henne med alla knep som gick. 
När kl var 19.15 la vi henne fast vi egentligen har sagt att 20 är en bra tid, men eftersom hon var så trött så kändes det inte snällt att hålla henne vaken, och än så länge har hon inte vaknat! 
 
Nu ikväll har vi tvättat lite, plockat i en maskin disk och nu är Rikard ute med Vera på en sista runda. Sedan ska vi kika lite på web tv sedan ska jag sova. 
 
Imorgon hoppas jag att jag mår bättre för då ska jag ju till Gbg och träffa min stora syster och kändisar! yeh! 
 
hoppas ni haft en bra dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0