Bra dag!

Idag har det varit en bra dag, trotts att vi bara varit hemma. vi har läst mycket böcker och kikat på tv. Meja har tokat och stojjat  isoffan. vid 14 tiden tänkte jag att den lilla damen ville vila lite, men ikke så hon har inte sovit något på hela dagen. 
Vi har varit nere i tvättsugan och jag har röjt i köket. lagat mat och grejat :) 
 
Nu ska jag bada Meja och klippa hennes lugg. har testat nu ett tag att sätta bort den, men hon vill varken ha spänne eller toft så varför ska jag tvinga henne till de när hon  inte vill.
Sedan somna hon nog gott! då ska jag  ta med mig Lucas och Vera på en promenad innna jag ska slappna av framför tv:n med gott samvete. 
 
hoppas ni haft en fin dag! kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0