bra lördag!

gomorgon!
 
Idag mådde rikard faktiskt mycket bättre, skönt! Eftersom jag sovit kasst inatt fick jag sovmorgon!
 
Frukost med hela lilla familjen och sedan tog jag med mig tjejerna ( vera och meja ) på en promenad och på vägen även maja och triztan :) vi lekte på lekparken en stund innan rikard kom då gick vi till museet och fortsatte leka där, massa barn var det där :) 
 
Efter mycket lek och bus kurra magarna så vi stack och åt men kunde inte komma på ngt ok ställe i stan så vi åkte till briggen. Alla blev mätta och goa ! När vi kom hem vila jag i 45 min satan va gott!!
 
Nu ikväll har vi kollat på film och myst. Rikard gör ett försök att lägga meja som det har varit fullt ös på hela dagen, hur orkar hon!? 
 
Känner rikard sig ok imorgon drar vi till vatten palatset vi har pratat om de sedan vi var där sist att vi ska åka dit 1 ggn i mån men vi har ju varit sjuka
 
De var allt för mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0