Helgen!

Hej på er! 
 
Fredags: Då blev jag hela 24 år och det firades med kalas på em och innan det så handla jag mat och städa försökte även roa en lagom gnällig liten tjej. Kalaset var mysgit och när alla gått hem var jag helt slut. Vi kolla på gladiatorerna och framen innan det var dags att sova. meja somna redan vid halv 8 :)
 
Lördag: idag skulle egentligen Rikard åkt till gbg men det blev ändrade planner vilket gjorde mig väldigt glad :) Vi åkte en sväng till torp på fm där jag fick mig födelsedags present av rikard, ett par riktigt bra promenad stor, vatten täta dessutom ;) passa på att göra sulor också, det är nog värt varenda krona :) När vi kom hem var det bara att göra oss ording och möta upp Sarah på parkeringen som körde oss ner till stan och tog med Meja hem till sig. Vi mötte upp Louise , Robb och Oliver på stan och satt på Butlers och snacka och drack innan det var dax att bege sig till kvarters där jag åt min favvo poncho villa, fy farao va gott det var :) Efter maten kom Sarah och hämta mig så då åkte jag hem. Meja hade sovit några timmar hos Sarah så hon hade mäkta svårt att somna om när vi väl var hemma och skulle sova. Men 2 timmar senare somna hon och då somna jag inte långt efter jag heller. :)  
 
Söndag: Idag fick jag sovmorgon!! Nu har vi precis ätit lite frukost och Meja är inne och vilar. dagen i dag består av STOR handling , promenad och tvätt.. Annars blir det rätt lungt :) Ikväll ska vi spela bingolotto för första gången på hur länge som helst , vi hoppas på storvinsten såklart! 
 
hur har eran helg varit? 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0