slappfisar söndag.

gokväll i stugorna! 
 
dagen blev inte Riktigt som planerat men den blev väldigt bra ändå. Tidigt em skulle Rikard lägga Meja och somna han också då passa jag på att ta en tur med Vera i skogen, jag borsta henne och så kasta vi boll :) När jag kom in tog jag de lungt och blev allt hungriare och hungrigare :) efter två timmar vilande så vaknade mina favoriter och vi åt lite lunch. 
 
Meja har varit gnällig och trött idag så vi har bara myst. rikard fick åka själv och storhandla. Sedan har vi ätit god mat och spelat bingo lotto. Meja har de tre senaste kvällarna somnat vid 7 tiden, hade varit underbart om hon kunde få tillbaka sina vanliga sovrutiner igen!  
 
Ikväll ringde det från jobbet och fråga om jag ville jobba mån - tis 8-21 eftersom jag inte har jobbat nästan någonting under Januari månad var det ju toppen med så många timmar på två dagar + att jag ska jobba vaken natt ons-tor. Är så tacksam och glad att jag har fina Sarah som ställer upp så för oss och även Mejas farmor som tar meja utan promblem, tack ! :) 
 
Nu har jag packat en meja väska och tagit fram kläder inför morgondagen, nu ska jag slappa en stund och sedan lägga mig tidigt! 
 
hoppas ni haft en bra dag :) kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0