söndag!

 Hej på er! 
:) 
Idag fick vi sovmorgon till 9 ! sedan var det frukost time , packa badväskan och bege oss till vänersborg. Jag kan säga som så här att vi var inte ensamma att ha den tanken att bada i dag, det var fullt! mestadels av tiden var vi i den delen som var avsett för det mindre barnen såklart! Meja trivs som fisken i vattnet och är totalt helt vild. Efter en liten fika passa jag på att simma i 30 medans rikard och Meja fortsatte leka. Sista stunden i badet spendera vi i bubbelpoolen , bra avslut för att ladda inför ett iskallt omklädningsrum :) 
 
Innan vi åkte hem tog vi vägen om Max och åt lite mat. Nu är vi hemma och som tur var somna inte Meja i bilen så vi hoppas att hon somnar gott här i natt, annars kommer hon aldrig göra de ;) hehe! 
 
Imorgon är det måndag och ny vecka, det innebär att jag ska börja träna efter juluppehållet. det ska bli så jädra skönt och jag hoppas att mina fina vänner  Emma och Sarah hakar på ;) Jag även börja simma två dagar i veckan, vi har 4 st 10 kort på badhuset som är till för att användas :)
Min äldsta lillebror fyller även 19 år imorgon, :) 
 
hoppas ni haft en bra helg! kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det vet du vännen! Jag tränar mer än gärna tillsammans med dig! :)

2013-01-13 @ 21:18:12
URL: http://sarahloove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0