Tisdag!

Hej på er! 
 
Igår när jag vakna var det helt tomt i längenheten. Meja och Vera åkte med Rikard till lyse där det spendera dagen hos farmor och farfar medans rikard åkte till jobbet. 
själv jobba jag mellan 8-21 och var helt slut. men efter 15 när den andra presonalen gick tiden mycket fortare. Meja hade sovit i bilen på väg hem från Lyse så hon var vaken när jag ringde Rikard vi halv 8 och då hörde jag bara "MAMMA" "MAMMA" i luren, tror du jag längta hem då?
 
När jag kom hem åt vi fruktsallad och kika på webtv på farmen och familjen anorlunda. Tycker nog att farmen börjar spåra ur lite. jag älskar att kolla på intriger men när det bli för mycket och vuxenmobbing i stället så tycker allafall jag inte att det är något roligt att se på. Ser man att en människa börjar må dåligt så kanske man ska ge sig? Eller? 
 
Dagen i dag börja strax innan 11. Meja har sovit som ett plåster på mig hela natten men jag har sovit väldigt gott ändå. Skatten vakna dock och var jätte rosslig och svårandad så vi gick upp så fick hon lite brecanyl . Dagen i dag blir  väldigt lugn, vi har varit ute en sväng med vera och ätit lite frukost. ska försöka städa lite här hemma när Meja vilar sedan, det behövs. förstår itne hur de kan bli så stökit med en gång. 
 
hoppas ni får en bra dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0