Torsdag!

gokväll! Idag vakna jag och Mejsan strax efter 9. Men låg och gosa fram till 10. Meja bjöd på massa pussar och kramar, underbara fina unge! Simon kom och lämna vår bil som han hade lånat då passa jag på att dammsuga ;) Han stanna par timmar och när han gick tog han med sig Vera så här har det varit tomt i dag. När Meja vila fm lur tog jag det mest lungt och gjorde mig ordning. Fick väcka Meja i dag , det hör inte till vanligheten men vi var tvugna att åka till Bvc. 11120 gram och var 57 cm lång. lilltjejen börjar bli stor! Vi köpte examenspresent och mötte upp Maja på stan innan vi handla och tog bussen hem :) Hemma gjorde vi ording våfflor med grädde och sylt vi hade även köpt jordgubbar som vi mumsa på och drömde oss bort till sommaren.:) Meja fick en present av hennes mormor , moster , roger och morbror idag. Det var ett riktigt prissestält som hon uppskatta väldigt :) Nu ikväll så greja Meja på golvet och rätt som det var ställde hon sig bara upp det har ju aldrig hänt innan så snart börjar hon kanske gå!? Nu ska vi kika lite på webtv min sambo och jag :) hoppas ni har de bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0