Torsdag!

Hej på er! 
 
här hemma är det alldeles tyst , inte en kotte hemma förutom jag. Meja och Vera åkte med Rikard till Lyse halv 6 i morse. Där det spenderat dagen. Jag är övertygad om att Mejas farmor och farfar har gjort allt för att Meja ska ha de bra :) Jag har jobbat i dag, och det var som vanligt väldigt roligt. Personalen och det boende är så fina :) 
 
Jag sluta kl 15 så efter jobbet handla jag lite på willys och tog bussen hem. Nu här hemma har jag plockat ordning i köket, satt i en ny maskin disk och plockat lite å så, snart ska jag dammsuga. vi får nästan dammsuga varge dag här hemma för tillfället eftersom Vera snart ska löpa så fäller hon något fruktansvärt! Jaja rent blir det ju alllfall , en liten stund :) 
 
Annars ikväll händer det inte så mycker, imorgon blir det en mysdag men min tjej, kanske vi tar en tripp till badhuset om förkyldningen är borta eller så tar vi en sväng till Emaus vi får se :) 
 
hoppas ni haft en bra dag! Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0