En bra dag !

gokväll i sugorna!

Imorse vakna jag innam både Meja och klockan och fick för mig att jag försovit oss men ikke :) efter en go dusch och frukost begav vi oss mot BM för lite koll! allt såg perfekt ut följer min egen kurva som ligger över "normalkurvan" :)

När vi kom hem röjde vi ur bilen och så la jag å Meja oss å vila, så gott!! När vi vakna kom pappa på besök så vi åt lunch ihop och lekte ute en stund medans Rikard hade bilen på städ :)

Eftermiddagen bestod av bad och fika med våfflor, sylt och grädde på ett mysigt kaffe. Nu sover äntligen Meja och jag ska frossa jordgubbar innan jag gör henne sällskap!!

imorgon ska jag träffa min älskade sarah för lunch och ev ska jag putta i henne i plurret , hon har ju inte badat än i sommar så jag får ta mitt ansvar som vän & fixa de ;)

ha de gott! kram



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ser verkligen fram emot imorgon, har längtat ihjäl mig efter dig! Hahaha! Ja du får mig putta i mig imorgon så jag får det där doppet överstökat ;)
Ses imorgon hjärtat! <3

2013-07-11 @ 23:01:43
URL: http://sarahloove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0