Fredag!

Dags att krypa till kojs efter en jättebra dag. just nu gör foglossningen och ischiasen påmind antar att kroppen behöver vila! :)

vi har varit på stranden jag å min fina dotter idag tillsammans med Sarah! tiden sprang väg. När jag kom hem på kvällen lekte meja med alla sina nallar hon stoppa om dom med täcken och grejer och jag gjorde ordning tacos ! vi myste i soffan en stund innan de var dags för lillan att sova. hon önska låtar (katten) "lille katt" och nonnos (teddybjörnen fredriksson fast vi sjunger nono) ;) sedan låg vi bara och myste och gosa en lång stund innan hon slog igen sina vackra blå!

Kvällen har varit lugn, jag har kikat på filmen "änglavakt " som gick på tv. Rikard är och spelar rollspel så han kommer väl här någon gång i natt. Nu är de allafall dags för mig att sova! Imorgon blir det en dag med sol & bad! Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0