Njuter

hej!!

dåligt uppdatering såhär på sommaren! Rikard har semester och vi har varit i sommarstugan sedan i fredags! Solat, badat, grillat och bara njutig ute hela dagarna jag och min älskade familj!! Mejas lott i livet är bada trotts hon fryser blir hon arg när vi ska gå upp, tokstolla!! idag hade vi med tvål och schampoo till sjön, på något sätt känns de som sommar! Nu sitter jag i stugan Meja och Vera sover gott , Rikard tog sig en fisketur och jag äter jordgubbar och chocklad och njuter av egentid!

imorgon kommer Mejas farmor, faster och kusin Milo hit den sistnämnda pratas de om varje dag så imorgon får vi se en lycklig Meja :)

Hoppas ni har de bra å njuter av sommaren :) kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0