Tisdag!

tjenare!!

Meja valde att gå upp strax innan 7 imorse, moster Carolina va ju här så de locka ju :) Meja röjde hela morgonen med sina nallar som fick mat å vatten :) hon gick runt här imorse och ropa "nonno ick nonno ick" = nonno drick :) vid 10 tiden somna vi om å sov till 12, underbart :)

vi blev bjudna på lunch av Rikards mamma å pappa, alla (2) rikards syskon var med vilket va trevligt, carro hängde också på :) Vi åt på Taco Nara som alltid levererar god mat!! Efter vi ätit handla vi lite innan vi åkte till överby! vi har länge talat på att laga däcket till vår vagn som ska säljas och när köparen hörde av sig idag blev de bråttom ;)

Nu ikväll har vi rotat ännu mer i källaren tyckte de fattades en del barnkläder sist gång vi kika och nu hitta jag många i 56 så nu ska bb väskan packas eller ska lägga fram kläder som ska med :)

Imorgon ska jag träffa min fina vän Sarah jag har längtat väldigt så det ska bli roligt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0