Fredag!

hej kära ni!!

Meja vakna strax efter 5 imorse då gjorde vi äggmackefrulle sedan myste vi i soffan till kl 7 då vaknade pappan i huset vi gjorde oss ordning och åkte till barnmorskan :) hade tappat bort lappen och visste att de va tidigt så vi var där 8 så man inte missa något. När min Bm döl upp fråga jag vilken tid jag hade och hon kände inte ens igen mig, känns som hon är väldigt engagerad, not! hade tid halv 9 så behövde inte vänta så länge :) allt såg bra ut och lillans ♥ slog fint!

Efter besöket åkte vi hem och åt lite grann sedan la hela familjen sig och sov i 3 timmar, så gott! lunch blev det innan vi åkte iväg till skäcklan i vänersborg och spendera några timmar med promend, lek och glass! Hur mysigt som helst :)

På väg hem köpte vi pizza och snart blir de fredagsmys i form av jordgubbar! hoppas ni haft en fin dag :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0