Helgen!

gokväll :)

hoppas ni haft en bra helg!

i fredags var jag på 2 års kalas till Tindra
Meja var som väntat på och mucka med de andra barnen, gode gud låt detta snart gå över. Trevligt var de och fint väder med goa barn och fina mammor! När Rikard hämta oss handla vi lite grann så när vi kom hem blev de tacos :) kvällen va lugn och jag la mig tidigt ;)

lördag: Meja valde att gå upp 7 så vi plocka ordning och åt frukost innan jag och Meja la oss en stund till. :) När vi vaknade åkte vi å hämta kusin Milo sedan vidare mot torp där vi köpte ny badbalja till Meja och glass på Ikea :) På kvällen passa Rikards mamma Meja och jag och Rikard va ute och åt, mysigt :) inatt vid 3 tiden vaknade Meja och hade panik för hon va så tät så de blev en tur till närakuten som tur var dd ju ingen fara :) vi somna alla gott på morgonkvisten :)

söndag. slappisdag. har inte gjort något alls. åt våfflor till lunch och va ute å lekte lite. nu kikar jag på skärgårdsdocktorn, Rikard lägger meja.

hoppas ni haft en kanonhelg :) kram

Kommentarer
Postat av: Marika och Tindra

Tack så mycket för att ni ville komma och för fina presenter :-)

2013-06-09 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0