Helgen!

Midsommar!!
både jag och Rikard kolla in vädret ihopp på att de skulle vara bra för tanken va ju att vi skulle spendera dagen med sol, bad och grill o bullarn. Vi tog oss ner till museeparken där vi dansa lite innan vi begav oss till Lyse där det blev en mysigt midsommar trotts vädret :) sov som en kratta på natten dock och Meja vakna ett par timmar mitt i natten!

på lördagen va jag mer död än levande men vi tog oss till crusingen som planerat eftersom de va rätt kasst väder och vi var trötta så vart vi inte där så länge. vi slappa resten av kvällen hemma. borta bra med hemma bäst :)

igår tog vi de lungt på fm vi var ute å lekte en stund innan jag å Meja vila oss! efter lunch åkte vi ut å fiska en stund, vera fick bada :) När vi kom hem gjorde vi hemmagjord pizza och myste. såg på skärgårdsdocktorn som gick på tv:n innan jag kröp i säng!

Måndag och vi gick upp kl 6. dagen blir lugn är såå trött. hoppas ni har de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0