Student!

gokväll på er!

ligger i sängen efter en bra dag i Bullarn med grillat , sol och trevlig sällskap! Meja sprang runt i blöja och Vera + 5 andra hundar sprang runt och lufsa hela dagen. underbart att vara på landet! :) Meja hade svårt att slappna av nu ikväll så nattningen tog 1, 5. lilla skruttis!

igår var de student för hela slanten! först krama vi om fina Olivia på torget när hon gick ut sedan gick vi upp till prinsen! fällde några stoltstorasystertårar och få se hans glädje gjorde att jag mindes tillbaka till min student, lycka! God mat bjöds de på jag hade jättetrevligt!! va helt slut när jag kom hem och sov vääääldigt gott inatt :)

hoppas ni har de bra!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0