Tisdag kväll.

Ligger brevid skatten i sägen och ska snart sova. När Rikard kom hem idag åkte vi till bjursjön med Vera. Både jag å Meja behövde komma ut en stund :) Vera simma å simma å simma. skönt att kunna trötta ut henne!!

Annars va de en lugn kväll kika på biggest looser satan vilken inspiration nu längtar jag tills Majken är ute så jag kan börja träna, då jävlar Sarah!!! ;)

annars är de jämna plågor foglossningen gör sig påmind s å fort jag reser mig eller rör mig. Majen har varit väldigt aktiv idag vilket är underbart :)

hoppas ni har de toppen!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha! Ja dåå jäklar ska vi träna tillsammans!! ;)

2013-06-11 @ 23:10:07
URL: http://sarahloove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0