4 år sedan!

T'änk att de redan gått 4 år sedan vi träffades för allra första gången och idag var vi på Ultraljud där vi såg vårt andra mirakel.
 
Vår dag börja kl 4 imorse , trodde inte de var sant men det var de :) Vi passa på att duscha och packa och greja så vi kunde sova lite längre på morgnen när Meja väl ville somna om. den 1.5 timmen innan vi skulle upp igen sov vi alla väldigt gott :) 
Kl 9 hade vi tid för ultraljud och allt gick så bra så ;) Meja skötte sig utmärk, och det blir troligtvis en liten tjej till :) Känns så bra att allt var bra med lillan :) 
Efter Ul åkte vi till vgb där vi bada en stund men inte så länge som vi bruka, det var någon som var väldigt trött. :) 
Innan vi åkte hem åkte vi och handla lite fredagsmys som idag blev räkor :) första gången Meja åt räkor och det var ingen höjdare så hon fick macka och kokt ägg istället ;) 
När jag kom hem sov jag en bra stund och kände mig ännu tröttare när jag vakna ;) 
 
Vi har myst här hemma och tagit de lungt, Meja gick precis och la sig och vi håller tummarna på att hon vill sova liiite längre i morgon :) Snart blir det finalen i gladiationerna med popcorn med min fina Rikard ! 
 
Imorgon blir de långpromenad och sedan på kvällen 50 år kalajs i Hedekas ;) hoppas ni haft en fin fredag! kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0