fredag - lördag

gokväll på er. ligger i sängen och somnar meja hon sover nästan :)

igår var jag och Meja ute och gjorde stan osäker tillsammans med våran Sarah! medans Rikard va hemma och va sjuk. vi åt lunch och fika på lejas sedan mata vi fåglarna i hasselbacken! vi hann med någon timme på museet också och idag var de en del barn där, kul!!

när vi kom hem sov meja en stund och jag röjde ordning lite medans Rikard fixa med maten. kalops bjöds de på och jädrar va gott, han kan min Rikard :) resten av kvällen bestod av godis och tv mys . vid 22 testa vi lägga meja för andra gången och från 22 till 23.30 skrek hon och grät konstant. tänder och övertrött var ingen bra kombo ;) när hon väl somna gick jag också och länge mig helt slut !

idag har de varit en lugn dag , fick sovmorgon :) pappa bjöd oss på lunch på stan. Annars har jag vilat medans Rikard har tvättat. nu börjar de ta på tvätten eftrt typ 9-10 maskiner. Nej vi gillar inte att tvätta ;) nu sover som sagt meja och vi ska nog kika på film och njuta av eget som inte är en självklarthet här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0