Lördag!

Gokväll i stugorna! 
 
I dag jobba jag fram till 1! Eferåt åkte vi hem till pappa där det bjöds på god mat :) Passa på att låna hans badkar och la mig i ett varmt bad och bara njöt ensam en stund! Underbart
Meja levde rövare och pilla på ALLT i vanlig ordning :)  
 
Innan vi åkte hem tog vi vägen om affären för att handla lite inför kvällens mat, tacos tallrik. Rikard sa till mig när jag kom hem. -" gå å sätt dig i soffan och mys med Meja framför tv:n så röjjer jag i köket och lagar maten" La lydde hans order ;) 
Meja har varit trött precis hela eftermiddagen, hon hade gärna velat vila där vid 5 tiden, men ikke då hade det varit balalajka här till sent ikväll.. 
Men nu sover skatten sedan 40 min tillbaka och jag har precis klippt Rikard! 
 
Jobba ju igår kväll med och gjorde par dumma saker som jag ångrar i dag. jag sprang vid två tillfällen, hur tänkte jag då? Idag och inatt kan jag medela att jag haft skit ont i ryggen. Att min foglossning redan ska börja var något som jag hade på känn eftersom den börja tidigt med Meja. Men på något sätt hade jag väl hoppats på att jag skulle slippa den, men ikke! 
 
Så kom det där till vagn, har kollat och funderat ett tag nu. var nästan helt säker på att jag skulle beställa en babyjogger city men eftersom vi är mycket ute och går i skogen och sånt där så börjar jag tvivla på om det är en vagn för oss ändå, även om den är smidig och så! Just nu lutar det åt en babytravel dublin den ser rätt rejäl ut och är inte så värst bred ändå. Den som lever får se, det är ju ett tag kvar ännu.
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en varm flaska i ryggen och kika på webtv med mannen i mitt liv ! 
 
hoppas ni haft en bra dag allesammans! 
kram på er! 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0