måndag!

hej på er!

helgen har varit fullspäckad.
fredagen började med en heldag hos familjen Stensson/Bergman i brasta. Meja och William hitta på massa bus medans jag umgicks med Jenny och gosa med världens sötaste Tilda :) på kvällen åt vi pizza och sedan åkte jag med Sarah för att kika på innebandy, vi såg en period sedan kom det viktigare saker i mellan som sluta bra trotts allt.

lördag var vi å hälsa på Rikards mormor å morfar en stund sedan åkte vi till robb och "Lollo" som Meja säger. trevligt å meja showa loss och frossa i ostbågar ;)

söndagen kom också och vi åkte ännu en gång till Lollo och robb för att försöka hjälpa dem med vatten pumpen utan resultat :/ på em tog vi de Lungt åt och kolla tv. gick å la mig 21.

vi vakna kl 9 Idag :) slappa , åt frukost och sedan gick vi ut en sväng! men va de blåste så vi lekte bara en halvtimme medans Vera leta upp sin frukost :) nu ligger jag här i sängen med en sovandes skatt tätt intill :) ska nog med blunda en stund :) kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0