Måndag!

Gokväll på er! 
 
Igår kväll var vi hemma hos mamma på eftermiddagen efter Rikard hade tränat klart och vår tvättid var slut. Hade dock vela åka dit lite tidigre eftersom det var så fint väder på dagen så hade jag velat spendera den ute. Hos mamma fick vi god mat, grillat! fösta men inte sista gången i år vi äter de , gud va gott!!!
Glass till efterätt.. 
 
Meja Somna tidigt i går kväll men vakna vid 22 när jag och Rikard gick och la oss, sedan var det kört. Så ledsen som vi såg Meja igår har jag nog aldrig sett henne, min lilla skatt! ingenting hjälpte men till slut 2.30 fick hon ro och somna och det tog inte spec lång tid för mig att somna heller :) Imorse vakna vi halv åtta, trode jag skulle få rejäl sovmorogn men ikke ;) 
Vi hann inte mer än att äta frukost så fick vi finbesök utav Mamma :) Det var mysigt med besökt så där på morgon kvisten och tiden gick lite fortare! :) 
 
När Mamma åkt la vi oss och vila en stund , två timmar närmare bestämt!  Underbart!! Sedan var de dags för lunch , idag blev de ungsbakad lax boniur med potatis, gott och lätt! Sedan tog vi oss ut en sväng Meja uppskatta de väldigt och klättra, åkte ruschkana och greja , medans Vera leta korv och jaga boll :) 
 
När vi kom in var de inte lång kvar till Rikard sluta så de var dags att börja lite smått med middagen som idag blev fiskbullar. När Rikard ätit åkte han på träning så jag ducsha medans meja bada , det var behövligt för oss båda :) 
resten av kvällen har varit lugn, vid 18 tiden kröp meja mot sovrummet och fråga efter "NoNo" nallen men vi vänta en stund till och läste lite bok och lyssna på lite musik.
 
Nu sover allafall skatten och jag ska bara ta de lungt lägga mig i soffan och njuta av lugnet :) snart kommer Rikard hem från träningen då blir det farmen och familjen anorlunda. Bra måndag! 
 
hoppas ni haft en bra dag, vad har ni gjort ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0