onsdag

godmorgon!

igår hanns det inte med något bloggande. Meja la sig 20 och jag 21.
vi starta gårdagen med mys och grötfrukost! promenad med Vera och sedan på väg till stan svängde vi förbi gudmor Jenny för en snabb fika innan meja skulle till tandläkarn :) allt gick så bra så! Innan öppna förskolan hann vi med en snabblunch med morbror Lucas :) på öppna va de bra som vanligt :)
innan vi åkte hem tog vi en tur till lekparken och handla lite på Willys.
kvällen va lugn, vi åt sallad och kika på familjen annorlunda :) sedan gick jag och la mig redan vid 21. min kropp gjorde mig påmind att jag varit igång hela dagen :)

strax innan 5 imorse slog fröken Nilsson upp sina blå och då var de dags för mamman att stiga upp så pappan som skulle jobba fick sova en stund till. nu har vi ätit frukost och kollar lite på tv. Meja är gnällig så snart gå vi och lägger oss i gen! :)

Idag blir det mysfika på stan med fina Fp fickor och lek och bus för de små ;)

Men de viktigaste av allt!!! idag blir världens bästa, finaste, underbaraste lillasyster 13 år!! grattis fina Maja. vi syns ikväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0